본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Demi Lovato - Skyscraper (데미 로바토)

by 소이나는 2017. 1. 29.
반응형


Demi Lovato 

            - Skyscraper


 

데미 로바토 (Demetria Devonne Lovato) : 1992년 8월 20일 (미국)









Demi Lovato - Skyscraper




Skies are crying

하늘이 울고있네요


I am watching

난 바라보고 있죠


Catching teardrops in my hands

눈물을 손 안에 담으며


Only silence as it's ending, like we never had a chance

마치 모든게 끝나버린 듯 고요함만이, 더이상 기회는 없는것 처럼


Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?

당신은 나에게 더이상 아무것도 남은게 없는 것처럼 느끼게 했어야만 했나요?



You can take everything I have

당신은 내가 가진 모든 걸 빼앗을 수 있어요


You can break everything I am

당신을 나의 모든걸 무너뜨릴 수도 있어요


Like I'm made of glass

마치 내가 유리인것 처럼


Like I'm made of papaer

마치 난 종이인것 처럼


Go on and try to tear me down

어서 날 무너뜨려 보세요


I will be rising from the ground

그럼 난 바닥에서부터 솟아오를거에요


Like a skyscraper

저 높디 높은 빌딩처럼


Like a skyscraper

저 마천루 처럼



As the smoke clears

연기가 사라질 때면


I awaken, and untangle you from me

난 일어나서 당신에게 벗어나려고 발버둥 쳐요


Would it make you, feel better to watch me while I bleed?

내가 피흘리는 모습을 바라보고있으니 기분이 좋아지나요?


All my windows, still are broken

나의 모든 창들은 모조리 부서져 버렸지만


But I'm standing on my feet

난 내 스스로 일어서겠어요



You can take everything I have

당신은 내가 가진 모든 걸 빼앗을 수 있어요


You can break everything I am

당신을 나의 모든걸 무너뜨릴 수도 있어요


Like I'm made of glass

마치 내가 유리인것 처럼


Like I'm made of papaer

마치 난 종이인것 처럼


Go on and try to tear me down

어서 날 무너뜨려 보세요


I will be rising from the ground

그럼 난 바닥에서부터 솟아오를거에요


Like a skyscraper

저 높디 높은 빌딩처럼


Like a skyscraper

저 마천루 처럼


 

Go run, run, run

할수 있는대로 도망쳐 보세요


I;m gonna stay right here

난 여기서 지켜보고 있을게요


Watch you disappear, yeah

사라져 버리는 당신을 말이죠


Go run, run, run

어서 도망쳐요


Yeah it's a long way down

이건 긴 여정이지만


But I am closer to the clouds up here

난 이곳에서 구름까지 닿을 수 있어요



You can take everything I have

당신은 내가 가진 모든 걸 빼앗을 수 있어요


You can break everything I am

당신을 나의 모든걸 무너뜨릴 수도 있어요


Like I'm made of glass

마치 내가 유리인것 처럼


Like I'm made of papaer

마치 난 종이인것 처럼


Go on and try to tear me down

어서 날 무너뜨려 보세요


I will be rising from the ground

그럼 난 바닥에서부터 솟아오를거에요


Like a skyscraper

저 높디 높은 빌딩처럼


Like a skyscraper

저 마천루 처럼


Like a skyscraper

저 높디 높은 빌딩처럼


Like a skyscraper

저 높디 높은 빌딩처럼


Like a skyscraper

저 마천루처럼...


Like a skyscraper

저 마천루처럼...





반응형

댓글