본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

MYMP -Say You Love Me (엠와이엠피 - 세이 유 러브 미)

by 소이나는 2023. 2. 18.
반응형

MYMP -Say You Love Me

 

 

MYMP : 2003년 데뷔 (필리핀)

           Chin Alcantara(기타), Hannche Bobis(키보드), Jeff lima(드럼), Chrisbery Haber(베이스), Juliet Bahala(보컬)

 

 

 

MYMP -Say You Love Me

 

Dont you know that I want to be

당신은 모르죠

More than just a friend

내가 친구 이상이 되길 바란다는 걸

Holding hands is fine

손잡고 있는건 좋지만

But I got better things on my mind

내 마음안엔 더 좋은게 있죠


You know it could happen

충분히 일어날 수 있는 일이란거 당신도 알잖아요

If youd only see me in a different light

서로 다른 빛 안에서도 당신이 그저 날 바라봐 준다면

Baby when we finally get together

우리가 마침내 서로의 것이 되는 순간

You would see that I was right

내가 옳았다는 걸 당신은 알게 될거에요


Say you love me

날 사랑한다고 말해줘요

You know that it would be nice

난 당신 것이 될테고 당신은 나의것이 될테죠


If youd only say you love me

당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Dont treat me like I was ice

내가 그랬듯 차갑게 대하지 말아줘요

 


Please love me

부디 날 사랑해주세요

Id be yours and youll be mine

난 당신 것이 될테고 당신은 나의것이 될테죠

If youd only say you love me baby

그리고 당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Things would really work out fine

모든게 정말 잘 될텐데

 

Dont you know that I want to be

당신은 모르죠

More than just a friend

내가 친구 이상이 되길 바란다는 걸

Holding hands is fine


손잡고 있는건 좋지만

But I got better things on my mind

내 마음안엔 더 좋은게 있죠

 

You know it could happen

충분히 일어날 수 있는 일이란거 당신도 알잖아요

If youd only see me in a different light

서로 다른 빛 안에서도 당신이 그저 날 바라봐 준다면

Baby when we finally get together

우리가 마침내 서로의 것이 되는 순간

You would see that I was right

내가 옳았다는 걸 당신은 알게 될거에요


Say you love me

날 사랑한다고 말해줘요

You know that it would be nice

난 당신 것이 될테고 당신은 나의것이 될테죠


If youd only say you love me

당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Dont treat me like I was ice

내가 그랬듯 차갑게 대하지 말아줘요

 

 

Please love me

부디 날 사랑해주세요

Id be yours and youll be mine

난 당신 것이 될테고 당신은 나의것이 될테죠

If youd only say you love me baby

그리고 당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Things would really work out fine

모든게 정말 잘 될텐데

 


Say you love me

날 사랑한다고 말해줘요

You know that it would be nice

난 당신 것이 될테고 당신은 나의것이 될테죠


If youd only say you love me

당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Dont treat me like I was ice

내가 그랬듯 차갑게 대하지 말아줘요

 


Please love me

부디 날 사랑해주세요

Id be yours and youll be mine

난 당신 것이 될테고 당신은 나의것이 될테죠

If youd only say you love me baby

그리고 당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Things would really work out fine

모든게 정말 잘 될텐데

 


If youd only say you love me darling
그리고 당신이 그저 날 사랑한다고 말해준다면

Things would really work out fine
모든게 정말 잘 될텐데

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

반응형

댓글