본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

The Jackson 5 - I Want You Back (잭슨5 - 아이 원츄 백)

by 소이나는 2023. 2. 20.
반응형

The Jackson 5 - I Want You Back

 

 

 

 

The Jackson 5

재키 잭슨(Jackie Jackson, 보컬, 탬버린), 티토 잭슨(Tito Jackson, 보컬, 기타), 저메인 잭슨(Jermaine Jackson, 보컬, 베이스기타), 

마이클 잭슨(Michael Jackson, 보컬, 퍼커션, 피아노, 기타), 랜디 잭슨(Randy Jackson, 보컬, 봉고, 키보드, 신디사이저, 베이스기타)

 

 

 

 

 

 

 

 

The Jackson 5 - I Want You Back

 

 

 

When I had you to myself I didn't want you around

내가 너와 함께지낼때는 니가 내 주변에있는게싫었어

Those pretty faces always made you Stand out in a crowd.

너의 그 아름다운얼굴이 항상 너만 튀게했어

 

Then someone picked you from the bunch One glance was all it took.

그리고 누군가가 너를 다른사람들처럼 모두 힐끗보고말지

 

Now it's much too late for me To take a second look.

내가 두번째로 널 이제와서 바라보는게 좀 많이 늦은것같아

 

 

Oh, baby, give me one more chance

오우 베이비, 단한번의 기회를줘

 

J5: To show you that I love you.

J5: 내가 너를 사랑한다는것을 보여줄수있게

 

Michael: Won't you please let me

마이클: 제발내가그럴수있게해줘

 

J5: Back in your heart.

J5: 다시 너의 마음속으로

 

Michael: Oh, darling, I was wrong to let you go

마이클: 오우 달링(내사랑아 그런것과 비슷), 너를 떠나보낸건 내 잘못이었어

 

J5: Let you go baby

J5: 너를보낸것은... (그냥 마이클이부르고 끝에 부르는것만 따라하는 코러스)

 

Michael: 'Cause now since I see you in his arms

마이클: 왜냐하면  이제 니가 그의 품에 안겨있는모습을 본후로부터

 

J5: I want you back

J5: 널 다시 원해

 

Michael: Yes, I do now

마이클: 그래, 난 정말 원해

 

J5: I want you back

J5: 나는 니가 돌아왔으면해

 

Michael: Oo oo baby

마이클: 우우 베이비

 

J5: I want you back

     나는 니가 돌아오길바래

 

Michael: Yeah yeah yeah yeah

             마져마져마져마져

 

J5: I want you back

     니가 돌아왔으면해

 

Michael: Now now now now

              지금당장당장당장

 

Trying to live without your love Is one long sleepless night

너의사랑없이사는것은 긴 잠안오는밤과같아

 

Let me show you girl That I know wrong from right.

내가 틀린것과 옳은것을 안다는것을 너에게보여줄께

 

Every street you walk on I leave tear stains on the ground

니가 걷는 모든 길에는 내가 눈물자국을내

 

Following the girl I didn't even want around.

내가 옆에있는것도 싫어했던 여자를 따라다니면서...

 

Let me show you now

내가 이제 보여주게해

 

 

Oh, baby, give me one more chance

오 베이비 제발한번만 더 기회를줘

 

J5: To show you that I love you.

J5: 내가 널 사랑한다는걸보여줄수있게

 

Michael: Won't you please let me

            제발그렇게할수있게해줘

 

J5: Back in your heart.

      다시 너의 맘속에 들어가

 

Michael: Oh, darling, I was wrong to let you go

              오우 내사랑아 내가 널 보낸건 틀린거였어

 

J5: Let you go baby

      널 보내다~

 

Michael: 'Cause now since I see you in his arms

              왜냐하면 이제 너를그의품에안겨본후부터

 

 

J5: Ah bah bah bah buh

      아바바바바

 

Michael: All I want

              내가 제일 원하는건

 

J5: Ah bah bah bah buh

     아바바바바

 

Michael: All I need

               내가 제일 필요한건

 

J5: Ah bah bah bah buh

     아바바바바

 

Michael: All I want

             내가 제일 원하는건

 

J5: Ah bah bah bah buh

       아바바바바

 

Michael: All I neeeeeeeeeeeed

             내가 정~~~~~~~~말 필요한건

 

 

Jermaine: Oh, just one more chance

    절메인:    오우 한번더 기회를줘

 

To show that I love you, baby!

내가 널 사랑한다는것을 보여줄수있게

 

Michael: Baby!

 마이클: 베이비

 

Jermaine: Baby!

절메인: 베이비!

 

Michael: Baby!

마이클: 베이비

J5: I want you back.

J5: 니가 돌아오길원해

 

Jackie: Forget what happened then

재키: 그럼 예전에있던일은 잊어버려

(Chorus 반복)

 

 

가사.txt
다운로드

반응형

댓글