본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Madonna - Like A Virgin (마돈나 - 라이크 어 버진)

by 소이나는 2023. 2. 27.
반응형

Madonna - Like A Virgin

 

 

 

 

 

Madonna Louise Veronica Ciccone (마돈나) :  1958년 8월 16일 (미국)

 

 

 

 

 

 

 

 

Madonna - Like A Virgin

 

 

I made it through the wilderness

Somehow I made it through

Didn't know how lost I was

Until I found you

 

I was beat incomplete

I'd been had, I was sad and blue

But you made me feel

Yeah, you made me feel

Shiny and new

 

Chorus:

 

Like a virgin

Touched for the very first time

Like a virgin

When your heart beats (after first time, "With your heartbeat")

Next to mine

 

Gonna give you all my love, boy

My fear is fading fast

Been saving it all for you

'Cause only love can last

 

You're so fine and you're mine

Make me strong, yeah you make me bold

Oh your love thawed out

Yeah, your love thawed out

What was scared and cold

 

(chorus)

 

Oooh, oooh, oooh

 

You're so fine and you're mine

I'll be yours 'till the end of time

'Cause you made me feel

Yeah, you made me feel

I've nothing to hide

 

(chorus)

 

Like a virgin, ooh, ooh

Like a virgin

Feels so good inside

When you hold me, and your heart beats, and you love me

 

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

Ooh, baby

Can't you hear my heart beat

For the very first time?

 

난 황야에서 그걸 경험했어요.

어찌되었건 나는 그걸 경험했어요.

당신을 찾을 때까지

내가 얼마나 방황했는지 몰라요.

나는 완전히 지쳐버렸어요.

모든 것이 끝장이 나서

슬프고 외로웠어요.

그러나 당신은 

내 마음을 밝고 새롭게 했어요.

처녀와 같이 감동을 느꼈어요.

내 곁에서 당신의 심장이 맥박칠 때

난 처녀같은 기분이예요.

나의 모든 사랑을

당신에게 드리겠어요.

내 모든 근심은 사라졌어요.

내 모든 걸 당신을 위해 아껴왔어요.

사랑만이 영원한 것이니까요.

당신은 멋있어요.

그리고 나의 사람이지요.

당신은 나를 강하게 합니다.

오, 당신의 사랑은 

얼어붙고 차가워진 나의 마음을 녹여줍니다.

처녀와 같이 감동을 느꼈어요.

내 곁에서 당신의 심장이 맥박칠 때

난 처녀같은 기분이예요.

영원토록 당신의 사랑이 될 거예요.

당신은 내가 숨을 필요가 없다고

느끼게 합니다.

처음으로 감동을 받은 처녀같이

내 곁에서 당신의 심장이 고동칠 때

내 마음은 편하고 즐거워집니다.

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

반응형

댓글