본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Michael Bublé - Home - Michael Buble (마이클 부블레 - 홈)

by 소이나는 2023. 2. 22.
반응형

Michael Bublé - Home

 

 

 

 

 

 

 

Michael Bublé (Michael Steven Buble) (마이클 부블레) : 1975년 캐나다 출생

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Michael Bublé - Home


Another summe

r day
또 다시 여름날은
Has come and gone away
왔다 갑니다.
In Paris and Rome
파리에도 로마에도
But I wanna go home
하지만 저는 집에 가고 싶어요.
Mmmmmmmm

May be surrounded by A million people I Still feel all alone
수많은 사람들 사이에 둘러 쌓여도 전 외로움을 느끼나봐요
I just wanna go home
단지 집에 가고 싶어요
Oh, I miss you, you know
당신도 알겠지만 당신이 그리워요.
And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
그리고 제가 썼던 편지들을 모아두었어요
Each one a line or two
한줄이나 두줄 마다
“I’m fine baby, how are you?”
"저는 괜찮아요. 당신은 어때요?"
Well I would send them but I know that it’s just not enough
글쎄요. 전 그것들을 보내겠지만, 저는 알아요, 그것만으로는 충분하지 않다는 것을
My words were cold and flat
제 글들은 짧고 단순하죠
And you deserve more than that
그리고 당신은 그런 글들보다 가치가 있어요
Another aeroplane
또다른 비행기에서
Another sunny place
또다른 따뜻한 곳에서
I’m lucky, I know
전 행운아에요, 저도 알아요.
But I wanna go home
하지만 전 집에 가고 싶어요
Mmmm, I’ve got to go home
엄.. 전 집에가야만 해요
Let me go home
절 집으로 보내주세요
I’m just too far from where you are
전 당신이 있는 곳으로부터 너무 멀리왔어요.
I wanna come home
전 집으도 돌아가고 싶어요
And I feel just like I’m living someone else’s life
전 단지 느껴요 제가 다른 사람의 삶을 살고 있는 것이라고
It’s like I just stepped outside
마치 제가 밖에 떨어져 있는 것 같죠
When everything was going right
모든 것이 올바르게 돌아갈 때
And I know just why you could not
저는 당신이 왜 저와 함께 여기 있을 수 없는지 알아요.
Come along with me

'Cause this was not your dream
이건 당신의 꿈이 아니니까요.
But you always believed in me
하지만 당신은 언제나 나를 믿잖아요.
Another winter day has come And gone away
또다시 겨울이 왔다 가네요
In even Paris and Rome
파리에서 로마에서도
And I wanna go home
저는 집에가길 원해요
Let me go home
절 집으로 보내주세요
And I’m surrounded by A million people I Still feel all alone
수많은 사람들 사이에 둘러싸여도 전 혼자처럼 외로워요
Oh, let me go home
집으로 보내 주세요
Oh, I miss you, you know
당신도 알다시피 저는 당신을 그리워해요
Let me go home
절 집으로 보내주세요
I’ve had my run Baby, I’m done
전 할만큼 했어요
I gotta go home Let me go home
집으로 보내주세요
It will all be all right
모든것은 괜찮아 질거에요
I’ll be home tonight
전 오늘밤 집에 갈거에요
I’m coming back home
저는 집으로 돌아가고 있어요

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

 

반응형

댓글