본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Katy Perry - The One That Got Away (케이티 페리)

by 소이나는 2021. 11. 1.
반응형

Katy Perry 

    - The One That Got Away

 

 

 

 

케이티 페리 (Katy Perry | Katheryn Elizabeth Hudson) : 1984년 10월 25일 (미국)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katy Perry - The One That Got Away

 

Summer after high school when we first met 

고등학교 수업이 끝나고 우리가 처음 만났던 여름날

 

We make out in your Mustang to Radiohead 

우린 네 머스탱 안에서 라디오헤드 노래를 들으며 사랑을 나눴지

 

And on my 18th Birthday 

그리고 내 18살 생일날

 

We got matching tattoos 

우린 커플 타투를 했어

 

 

Used to steal your parents' liquor 

네 부모님의 술을 훔쳐 마시고

 

And climb to the roof 

지붕 위로 올라가기도 했지

 

Talk about our future like we had a clue

우리가 뭘 아는 것처럼 미래에 대해 얘기를 나눴었어

 

Never plan that one day I'd be losing you 

내가 언젠가 널 잃게 될 줄은 전혀 몰랐지

 

 

And in another life 

내가 다시 태어나면

 

I would be your girl

그땐 너의 여자가 될게

 

we keep all our promises

우린 약속을 모두 지킬거고

 

Be us against the world 

꿋꿋하게 세상에 맞설거야

 

 

And in another life 

내가 다시 태어나면

 

I would make you stay

그땐 널 붙잡을게

 

So I don't have to say

그래서 내가 말할 필요 없더록

 

You were the one that got away

너를 놓쳐 버렸다고

 

The one that got away

나는 너를 보내버렸어

 

 

I was June and you were my Johnny Cash 

나는 준이고 넌 나의 조니 캐쉬였어

 

Never one we got the other we made a pact

어느 한 사람이 없으면 절대 하나가 될 수 없어. 우린 협정을 맺었지

 

Sometimes when I miss you 

가끔씩 네가 그리울 때

 

I put those records on ooh

난 이 레코드를 틀곤 해

 

 

Someone said you had your tattoo removed 

누군가가 그러더라, 너 그 타투 지웠다고

 

Saw you downtown singing the Blues 

블루스를 부르면서 중심가를 걷는 모습을 봤다고

 

Its time to face the music 

이제 음악을 대면할 시간이야

 

I'm no longer your muse 

난 더 이상 너의 뮤즈가 아니지

 

 

And in another life 

하지만 내가 다시 태어나면

 

I would be your girl 

그땐 너의 여자가 될게

 

we keep all our promises

우린 약속을 모두 지킬 거고

 

Be us against the world 

꿋꿋하게 세상에 맞설 거야

 

 

And in another life 

내가 다시 태어나면

 

I would make you stay

그땐 널 붙잡을게

 

So I don't have to say

그래서 내가 말할 필요 없더록

 

You were the one that got away

너를 놓쳐 버렸다고

 

The one that got away

나는 너를 보내버렸어

 

 

The o-o-o-o-o-one (x3)

 

The one that got away 

나는 너를 보내 버렸어

 

 

All these money can't buy me a time machine (Nooooo) 

이 많은 돈도 내게 타임머신을 사다 줄 순 없어

 

Can't replace you with a million rings (Nooooo)

백만개의 반지로도 널 대신할순 없어

 

I shoulda told you what you meant to me (Woooooow) 

네가 나한테 어떤 존재인지 너한테 말해줄걸 그랬어

 

Cause now I pay the price 

그러지 못한 대가를 지금 치르고 있으니까

 

 

And in another life 

내가 다시 태어나면

 

I would be your girl 

그땐 너의 여자가 될게

 

we keep all our promises

우린 약속을 모두 지킬 거고

 

Be us against the world 

꿋꿋하게 세상에 맞설 거야

 

 

And in another life 

내가 다시 태어나면

 

I would make you stay

그땐 널 붙잡을게

 

So I don't have to say

그래서 내가 말할 필요 없더록

 

You were the one that got away

너를 놓쳐 버렸다고

 

The one that got away

나는 너를 보내버렸어

 

 

The o-o-o-o-o-one (the one) (x3)

 

 

And in another life 

내가 다시 태어나면

 

I would make you stay

그땐 널 붙잡을게

 

So I don't have to say

그래서 내가 말할 필요 없도록

 

You were the one that got away 

너를 놓쳐 버렸다고

 

The one that got away 

나는 너를 보내 버렸어

 

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

반응형

댓글