본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Whitney Houston - All The Man That I Need (휘트니 휴스턴 - 올 더 맨 댓 아이 니드)

by 소이나는 2018. 12. 22.
반응형

 

Whitney Houston - All The Man That I Need

 

 

Whitney Elizabeth Houston (휘트니 휴스턴) : 1963년 ~ 2012년 (미국) 

 


 

Whitney Houston - All The Man That I Need

 


I used to cry myself to sleep at night
난 늘 울다 잠들곤 했어요


But that was all before he came
하지만 이젠 그만 그가 내게 왔으니


I thought love had to hurt to turn out right
난 상처를 주는 사랑만이 진정한 것으로 생각했어요


But now he's here
하지만 이젠 그가 여기 왔어요


It's not the same
예전과는 달라요


It's not the same
예전과는 달라요


He fills me up
그는 내 마음을 채워주요


He gives me love
그는 사랑을 줘요


More love than I've ever seen
내가 이전에 받아본 그 어떤 사랑보다 더 많은


He's all I've got
내가 가진 것이라고 그뿐


He's all I've got in this world
이 세상에서 내가 가진 것이라곤 그뿐


But he's all the man that I need
하지만 그는 내가 필요로 하는 바로 그 사람

 
And in the morning when I kiss his eyes
그리고 내가 그의 눈에 키스하는 아침이면


He takes me down and rocks me slow
그는 나를 내려 안아 부드러운 흔들림 속으로 데려가죠


And in the evening when the moon is high
그리고 달이 높이 뜬 저녁에는


He hold me close
날 꼭 껴안고는


And won't let go
놓아 주지 않아요


He won't let go
그는 날 놓아 주지 않아요

 
He fills me up
그는 내 마음을 채워주요


He gives me love
그는 사랑을 줘요


More love than I've ever seen
내가 이전에 받아본 그 어떤 사랑보다 더 많은


He's all I've got
내가 가진 것이라고 그뿐


He's all I've got in this world
이 세상에서 내가 가진 것이라곤 그뿐


But he's all the man that I need
하지만 그는 내가 필요로 하는 바로 그 사람

 
He fills me up (He fills me up)
그는 내 마음을 채워주요


He gives me love
그는 사랑을 줘요


More love than I've ever seen (More love than I've ever seen)
내가 이전에 받아본 그 어떤 사랑보다 더 많은


He's all I've got
내가 가진 것이라고 그뿐


He's all I've got in this world
이 세상에서 내가 가진 것이라곤 그뿐


But he's all the man that I need (all the man that I need)
하지만 그는 내가 필요로 하는 바로 그 사람

 
He fills me up (He fills me up)
그는 내 마음을 채워주요


He gives me love
그는 사랑을 줘요


More love than I've ever seen (More more love than I've ever seen)
내가 이전에 받아본 그 어떤 사랑보다 더 많은


He's all I've got (He's all I've got)
내가 가진 것이라고 그뿐


He's all I've got in this world
이 세상에서 내가 가진 것이라곤 그뿐


But he's all the man that I need (All the man that I need)
하지만 그는 내가 필요로 하는 바로 그 사람


(He fills me up)
(그는 내 마음을 채워주요)


Move love than I've ever seen
내가 이전에 받아본 그 어떤 사랑보다 더 많은


(He's all I've got)
(내가 가진 것이라고 그뿐)

 

 

가사.txt

 

 

반응형

댓글