본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Christina Perri - A Thousand Years (크리스티나 페리)

by 소이나는 2023. 5. 16.
반응형

 

 

Christina Perri 

            - A Thousand Years

 

 

 

 

크리스티나 페리 (Christina Judith Perri) : 1986년 8월 19일 (미국)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Christina Perri - A Thousand Year

 

 

 

 

 

Heartbeats fast

심장은 빠르게 뛰고

Colors and promises

혈색과 약속들

How to be brave

어떻게하면 용감해 질까요 

How can I love when I'm afraid to fall

내가 떨어지길 두려워 한다면 사랑은 어떻게 하죠 

But watching you stand alone

하지만 홀로 서있는 당신을 보면서

All of my doubt suddenly goes away somehow 

나의 모든 의문들은 사라져버려요

One step closer 

한 발자국 더 가까이

 

I have died everyday waiting for you

나는 당신을 기다리며 매일을 죽어왔죠

Darling don't be afraid

그대여 두려워 말아요

I have loved you for a thousand years

내가 당신을 천년동안 사랑해왔고

I love you for a thousand more 

천년동안 더 사랑할거에요

 

Time stands still

시간은 멈추어있고

Beauty in all she is

그녀에게 모든 아름다움이 존재하고 

I will be brave

나는 용감해질거에요

I will not let anything take away what's standing in front of me

내 앞에 있는것을 그 무엇도 가져갈수 없게 할거에요

Every breath

모든 숨결과

Every hour has come to this

모든 시간이 이것을 위함이었음을

One step closer

한 발자국 더 가까이

 

I have died everyday waiting for you

난 당신을 기다리며 매일을 죽어왔죠

Darling don't be afraid

그대여 두려워 말아요

I have loved you for a thousand years

내가 당신을 천년동안 사랑해 왔고

I love you for a thousand more 

천년동안 더 사랑할거에요

And all along I believed I would find you 

난 줄곧 내가 당신을 찾을거라고 믿어왔죠

Time has brought your heart to me

시간이 두 마음을 만나게 해줬어요

I have loved you for a thousand years

내가 당신을 천년동안 사랑해왔고

I love you for a thousand more 

천년동안 더 사랑할거에요

 

One step closer 

한 발자국 더 가까이

One step closer 

한 발자국 더 가까이

 

I have died everyday waiting for you

난 당신을 기다리며 매일을 죽어왔죠

Darling don't be afraid

그대여 두려워 말아요

I have loved you for a thousand years

내가 당신을 천년동안 사랑해왔고

I love you for a thousand more 

천년동안 더 사랑할거에요

 

And all along I believed I would find you 

난 줄곧 내가 당신을 찾을꺼라는 것을 믿어왔고

Time has brought your heart to me

시간이 두 마음을 만나게 해주었죠

I have loved you for a thousand years

난 당신을 천년동안 사랑해왔고 

I love you for a thousand more

천년동안 더 사랑할거에요

 
 
 

 

 

가사.txt
다운로드

 

반응형

댓글