본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Snow Patrol - You Could Be Happy (스노우 페트롤)

by 소이나는 2014. 1. 28.
반응형











Snow Patrol 

     - You Could Be Happy








스노우 패트롤 (Snow Patrol) : 1998년 데뷔

멤버 :  게리 라이트바디(Gary Lightbody, 보컬, 기타), 폴 윌슨(Paul Wilson, 베이스), 조니 퀸(Jonny Quinn, 드럼), 

          나단 코놀리(Nathan Connolly, 기타), 톰 심슨(Tom Simpson, 키보드)








Snow Patrol - You Could Be Happy



You could be happy and I won't know 

But you weren't happy the day I watched you go

너는 행복할수 있고 나는 그걸 모를것이다.

하지만 내가보았던 너가 떠나는날에 너는 행복하지 않았다. 


And all the things that I wished I had not said 

Are played on lips 'till it's madness in my head

그리고 내가 말하기 싫었던 것들은

내 머리가 광기를 일으킬때까지 내 입술을 넘나들었다.


Is it too late to remind you how we were 

But not our last days of silence, screaming, blur 

마지막날의 침묵, 외침, 흐림을 제외하고는

우리가 어땟었는지 너에게 설명하기는 너무 늦었지


Most of what I remember makes me sure 

I should have stopped you from walking out the door 

내가 기억하는 대부분의 추억들은

너가 문을 나갈때 잡았어야 했던것을 확실하게하지

You could be happy, I hope you are 

You made me happier than I'd been by far 

너는 행복할수있어, 나는 너가 그러길 빌어

너는 지금까지중에 나를 더 행복하게 해줬었어.

Somehow everything I own smells of you 

And for the tiniest moment it's all not true 

왠지모르게 내가 가지고 있는 모든것들은 너의 향기가나도

아주 작은 순간  이 모든건 진실이 아니지.

Do the things that you always wanted to 

Without me there to hold you back, don't think, just do

나때문에 미뤘던 너가 언제나 하고 싶었던 일들을해. 생각하지 말고 그냥 해.

More than anything I want to see you go 

Take a glorious bite out of the whole world

나는 너가 가는걸 어느 무엇보다 보고싶어.

내 인생에서 영광스러운 한입을 베어가.

 

 

가사.txt



반응형

댓글