본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Avril Lavigne - Smile (에이브릴 라빈 - 스마일)

by 소이나는 2014. 1. 11.
반응형























Avril Lavigne 

                    - Smile








Avril Ramona Lavigne 에이브릴 라빈 : 1984년 캐나다 출생
















Avril Lavigne - Smile


You know that I'm a crazy bitch

넌 내가 좀 미친 여자라는 걸 알아


I do what I want when I feel like it

난 내가 하고 싶을 때 원하는 걸 하지


All I wanna do is lose control

난 그냥 좀 미치고 싶어


But you don't really give a shit

하지만 넌 신경도 쓰지 않지


You go with it. go with it. go with it

넌 그냥 따르기만 해


Cause you're fucking crazy rock 'n roll

왜냐면 넌 퍼킹 크레이지 락앤롤이니까


You said 'Hey, what's your name

넌 '이봐, 이름이 뭐야'라고 말했어


It took one look

널 한 번 보고


And now I'm not the same

난 이제 예전과 같지 않아


Yeah, you said 'Hey'

넌 '헤이'라고 말했어


And since that day

그리고 그 날 이후로


You stole my heart

넌 내 마음을 가져갔어


And you're the one to blame

그리고 네가 비난받아야할 사람이야


And that's why I smile

그게 내가 웃는 이유야


It's been a while

아주 잠깐 동안


Since everyday and everything has

모든 날들, 모든 것들이


Felt this right

올게 보이기 때문이야


And now, you turn it all around

그리고 넌 모든 걸 바꿔놓았어


And suddenly you're all I need

갑자기, 네가 내게 필요한 전부가 되었지


The reason why I smile

그게 내가 웃는 이유야

 

 


That's not black out I think

이건 내가 생각했던게 아닌데


What did you what did you put im my drink

뭘 한거니? 내 음료에 뭘 한거니?


I remember making out and then

우리가 사랑을 나눴던게 기억나


I woke up with a new tattoo

새 문신을 하고 일어났었어


Your name was on me and my name was on you

너의 이름이 내게, 내 이름이 네게 쓰여있었지


I would do it all over again

전부 다 다시 할거야


You said 'Hey, what's your name'

넌 '이봐, 이름이 뭐야'라고 말했어


It took one look

널 한 번 보고


And now I'm not the same

난 이제 예전과 같지 않아


Yeah, you said 'Hey'

넌 '헤이'라고 말했어


And since that day

그리고 그 날 이후로


You stole my heart

넌 내 마음을 가져갔어


And you're the one to blame

그리고 네가 비난받아야할 사람이야


And that's why I smile

그게 내가 웃는 이유야


It's been a while

아주 잠깐 동안


Since everyday and everything has

모든 날들, 모든 것들이


Felt this right

옳게 보이기 때문이야


And now, you turn it all around

그리고 넌 모든 걸 바꿔놓았어


And suddenly you're all I need

갑자기, 네가 내게 필요한 전부가 되었지


The reason why I smile

그게 내가 웃는 이유야

 

The reason why I smile

그게 내가 웃는 이유야

 

 


You know that I'm a crazy bitch

넌 내가 정말 미친 여자라는 걸 알아


I do what I want when I feel like it

난 내가 하고 싶을때 원하는걸 하지


All I wanna do is lose control

난 그저 좀 미치고 싶어


You know that I'm a crazy bitch

넌 내가 정말 미친 여자라는 걸 알아


I do what I want when I feel like it

난 내가 하고 싶을때 원하는걸 하지


All I wanna do is lose control

난 그저 좀 미치고 싶어


Yeah, and that's why I smile

그게 내가 웃는 이유야


It's been a while

아주 잠깐 동안


Since everyday and everything has

모든 날들, 모든 것들이


Felt this right

옳게 보이기 때문이야


And now, you turn it all around

그리고 넌 모든 걸 바꿔놓았어


And suddenly you're all I need

갑자기, 네가 내게 필요한 전부가 되었지


The reason why I smile

그게 내가 웃는 이유야

 

The reason why I smile

그게 내가 웃는 이유야

 

The reason why I smile

그게 내가 웃는 이유야



가사.txt



반응형

댓글