본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

regina spektor - Fidelity (레지나 스펙터 Regina Ilyinichna Spektor)

by 소이나는 2021. 8. 2.
반응형

Fidelity

       - regina spektor

 

 

 

 

 

레지나 스펙터 (Regina Ilyinichna Spektor)

1980년 러시아 출생

 

 

 

 

regina spektor - Fidelity

 

I never loved nobody fully

난 누군가를 전적으로 좋아한 적은 없었어요

Always one foot on the ground

언제나 한쪽 발은 땅을 디디고 있었죠

And by protecting my heart truly

내 마음이 상처 받지 않게 해줬어요

I got lost in the sounds

소음속에서 길을 잃어버렸죠

 

I hear in my mind

내 마음속의 소리를 들었어요

All these voices

마음속에서 부터 나오는 이런 목소리들

I hear in my mind all these words

내 마음속에 있던 모든 단어들이 들렸어요

I hear in my mind all this music

내 마음속에 있던 모든 음악들이 들렸어요

 

And it breaks my heart

And it breaks my heart
And it breaks my heart

It breaks my heart

그리고, 그것들이 내 마음을 아프게 해요

 

And suppose I never ever met you

당신을 만난 적이 없었더라면 하고 생각했어요

Suppose we never fell in love

우리가 절대 사랑에 빠지지 않았다고

Suppose I never ever let you, kiss me so sweet and so soft

내가 당신을 떠나보내지 않았다고, 달콤하고 부드럽게 내게 키스해주세요

Suppose I never ever saw you

내가 당신을 보지 않아더라면

Suppose we never ever called

우리가 서로를 부른적이 없었더라면

Suppose I kept on singing love songs just to break my own fall

이런 가정들을 러브송을 부르며 간직했어요, 내 아픔을 끝내기 위해

 

Just to break my fall

Just to break my fall

Break my fall
Break my fall

내 아픔을 끝내기 위해

 

All my friends say that of course its gonna get better

모두들 말하길, 당연히 괜찮아질거라고 해요

Gonna get better

Better better better better Better better better

괜찮아질거라고, 금방 잊을 것이라고

 

I never loved nobody fully

난 누군가를 전적으로 좋아한 적은 없었어요

Always one foot on the ground

언제나 한쪽 발은 땅을 디디고 있었죠

And by protecting my heart truly

내 마음이 상처 받지 않게 해줬어요

I got lost in the sounds

소음속에서 길을 잃어버렸죠

 

I hear in my mind

내 마음속의 소리를 들었어요

All these voices

마음속에서 부터 나오는 이런 목소리들

I hear in my mind all these words

내 마음속에 있던 모든 단어들을 들었어요

 

Breaks my Heart

내 마음을 아프게 하네요

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

반응형

댓글