본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Jason Mraz - you and i both (제이슨 므라즈 - 유 앤 아이 보스)

by 소이나는 2023. 3. 14.
반응형

Jason Mraz 

       - you and i both

 

 

 

 

 

 

Jason Thomas Mraz (제이슨 므라즈) : 1977년 미국 출생

 

 

 

 

 


Jason Mraz - You And I Both

  

Was it you who spoke the words that

당신이 그랬나요

things would happen but not to me

세상 일이 나만 비켜가는 건 아니라고

Oh things are gonna happen naturally

세상 일은 그저 자연스럽게 일어나는 거라고

Oh taking your advice i'm looking on the bright side

당신의 충고대로 나는 세상의 밝은 모습을 보며

And balancing the whole thing

모든 일에 균형을 맞추고 있어요

 

But often times those words get tangled up in lines

하지만 그런 말들은 가끔씩 혼란스럽고

And the bright lights turn to night

밝은 빛들이 밤으로 바뀌면 새벽이 올 때까지

Until the dawn it brings Another day to sing about the magic that was you and me

당신과 나라는 마법에 대해 노래할 수 있는 또 다른 하루를 불러오고 했죠

 

Cause you and i both loved

왜냐면 당신과 나는 서로 사랑했으니까요

What you and i spoke of

당신과 내가 말했던 것들과

And others just read of

다른 사람들이 그저 읽기만 하는 것들

Others only read of the love, the love that i love

다른 사람들은 그저 내가 한 사랑에 대해 읽을 뿐이에요

 

See i'm all about them words

봐요 난 언어에 둘러싸여 있어요

Over numbers, unencumbered numbered words

너무 많아서 번호를 매길 수도 없는

Hundreds of pages, pages, pages forwards

수 많은 페이지를 계속 앞으로 넘기다 보면

More words then i had ever heard and i feel so alive

내가 들었던 것보다 더 많은 말들 덕분에 내가 살아있음을 느껴요

 

Cause you and i both loved

당신과 나는 서로 사랑했기 때문에

What you and i spoke of

당신과 내가 말했던 것들과

And others just read of

다른 사람들이 그저 읽기만 하는 것들

And if you could see me now oh, love, no

혹시 당신이 나를 보게 된다면

You and i, you and i

당신과 나는

Not so little you and i anymore

당신과 나는 더 이상 어리지 않을거에요

And with this silence brings a moral story

이 침묵은 더욱 성숙해진 한 소녀의 영광에 대한

More importantly evolving is the glory of a boy

교훈적인 이야기가 될거에요

 

Cause you and both loved

당신과 나는 서로 사랑했으니까요

What you and i spoke of

당신과 내가 말했던 것들과

And others just dream of

다른 사람들이 그저 읽기만 하는 것들

And if you could see me now

만약 당신이 지금 나를 보게 된다면

Well i'm almost finally out of

난 마침대 벗어난 거에요 마침내

 

I'm finally out of

Finally deedeedeedee

Well i'm almost finally, finally

Well i'm free, oh, i'm free

그러니까 난 자유에요

 

And it's okay if you have go away

당신을 보내야 해도 난 괜찮아요

Oh just remember the telephone works both ways but if i never ever hear them ring

다만 전화기는 멀쩡한데 내가 벨소리르 듣지 못한다면 다른 건 몰라도

If nothing eles i'll think the bells inside have finally found you someone else

and that's okay

난 그 고요한 벨소리가 당신이 다른 사람을 찾을거라고 생각할 거란걸 기억해줘요

Cause i'll remember everything you sang

난 당신이 불렀던 모든 노래를 기억할테니까

 

Cause you and i both loved

당신과 나는 서로 사랑했으니까요

What you and i spoke of

당신과 내가 말했던 것들과

and others just read of

다른 사람들이 그저 읽기만 하는 것들

and if you could see now

혹시 당신이 나를 보게 된다면

well i'm almost finally out of

나는 거의 벗어난 거에요

I'm finally out of, finally, deedeedeede

나는 마침내

well i'm almost finally, finally out of words

나는 마침내 그 이야기들에게서 벗어난 거에요

 

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

 

반응형

댓글