본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Leona Lewis - Bleeding Love (리오나 루이스)

by 소이나는 2014. 1. 20.
반응형










Leona Lewis 

      - Bleeding Love



리오나 루이스 (Leona Lewis | Leona Louise Lewis) : 1985년 4월 3일 (영국)








Leona Lewis - Bleeding Love


Closed off from love I didn''t need the pain

사랑과 고립되면서 나는 고통을 원하지 않았네

Once or twice was enough And it was all in vain

첨 혹은 두번은 충분했고 그것은 모두 헛된 것이었네

Time starts to pass Before you know it you''re frozen

시간은 지나기 시작하고 당신이 알기전에 당신은 얼어붙네

But something happened For the very first time with you

하지만 당신에게 처음으로 어떤 일이 생겼고

My heart melts into the ground Found something true

내 심장은 땅으로 녹아 내렸고 뭔가 사실인 것을 찾았네

And everyone''s looking round Thinking I''m going crazy

그리고 모든 사람이 둘러보며 내가 미쳤다고 생각하네

But I don''t care what they say I''m in love with you

하지만 나는 그들이 뭐라고 말하든 상관 안하네. 나는 당신과 사랑에 빠졌네

They try to pull me away But they don''t know the truth

그들은 나를 떼어내려하지만 그들은 진실을 모르네

My heart''s crippled by the vein That I keep on closing You cut me open and I

내 심장은  혈관으로 불구가되고 내가 계속해서 닫으면 당신은 나를 잘라서 열고 나는

Keep bleeding Keep, keep bleeding love I keep bleeding I keep, keep bleeding love

계속해서 피를 흘리네, 계속해서 피를 흘리는 사랑 나는 계속해서 피를 계속해서 피를 흘리는 사랑

Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open (And I)

계속해서 피를 흘리고 계속해서 피를 흘리는 사랑 당신은 나를 잘라서 열고

 

Trying hard not to hear But they talk so loud

듣지 않을려고 열심히 노력하지만 그들은 너무 크게 이야기를 하네

Their piercing sounds fill my ears Try to fill me with doubt

그들의 꽤둟는 소리들은 내귀를 채우고 나를 의혹으로 채울려고 하네

Yet I know that the goal Is to keep me from falling

하지만 나는 그 목적이 떨어지는 것에서 나를 잡을려는 것이줄 아네

But nothing''s greater Than the rush that comes with your embrace

하지만 아무것도 당신의 포옹에서 오는 질주보다 더한 것은 없네

And in this world of loneliness I see your face

그리고 이 외로운 세계에서 난 당신의 얼굴을 보네

Yet everyone around me Thinks that I''m going crazy, maybe, maybe

하지만 내 주위 모든 사람들은 내가 미쳤다고 생각하네, 아마도, 아마도

 

And it''s draining all of me Oh they find it hard to believe

그리고 그것은 내모든 것을 뽑아내네 오 그들은 그게 믿기 어렵다고 생각하네

I'll be wearing these scars For everyone to see

나는 이 상처들을 모두가 볼수 있도록 가지고 있겠네


가사.txt





반응형

댓글