본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Damien Rice - Volcano (데미안 라이스 - 볼케이노)

by 소이나는 2023. 4. 6.
반응형

Damien Rice 

           - Volcano

 

 

데미안 라이스 (Damien Rice) - 1973년 12월 7일 (아일랜드)

 

 

 

 

 

 

 

Damien Rice - Volcano

 

don't hold yourself like that   스스로를 그렇게 억누르지마

you'll hurt your knees   무릎을 다치게 될 테니까

i kissed your mouth & back   네 입술과 등에 키스했어

that's all i need   그게 내가 필요했던 전부야

don't build your world around   너만의 세계에 널 가두지마

volcanoes melt you down   화산이 널 녹여버릴거거든

 

 

what i am to you is not real   너에게 나는 현실이 아니야

what i am to you you do not need   너에게 나는 필요없잔아

what i am to you is not what you mean to me   너에게 나는 나에게 의미하는 너와 같지 않아

you give me miles and miles of mountains   너는 나에게 크나큰 산을 주는데

and i’ll ask for the sea   난 너에게 바다를 원하고 있어

 

 

don't throw yourself like that   스스로를 그렇게 버리지마

in front of me   내 앞에서

i kissed your mouth your back   난 너의 입술과 등에 키스했어

is that all you need?   이게 니가 필요한 전부니?

don't drag my love around   내 사랑을 끌고 가지마

volcanoes melt me down   화산이 날 녹여버릴거거든

 

 

what I am to you is not real   너에게 나는 진실이 아니야

what I am to you you do not need   너에게 나는 필요없잔아

what I am to you is not what you mean to me   너에게 나는 니가 의미한 사람이 아니야

you give me miles and miles of mountains   너는 나에게 크나큰 산을 주는데

and I’ll ask for the sea   난 바다를 요구 할테지

 

 

what i give to you is just what i’m going through   내가 너에게 준건 그저 내가 앞으로 헤쳐나갈 것들이야

this is nothing new no no just another phase of finding   이건 새로운게 아냐

what I really need is what makes me bleed   결코 단지 또 다른 밤색의 탐색의 단계일 뿐

and like a new disease she’s still too you to treat   내가 정말로 필요로 하는 건 날 피 흘리게 하는 것이야

volcanoes melt me down   마치 새로운 병처럼, 주여

she’s still too young   그녀를 아직 너무 어려

 

What I am to you   너에게 난

Volcanoes melt you down   화산이 널 녹여버릴거야

She's still too young   그녀는 여전히 너무 어리고

you do not need   너는 필요로 하지 않고

 

 

 

가사.txt
다운로드

 

 

반응형

댓글