본문 바로가기
♬ 음악 Music ♬

Michael Jackson - You Are Not Alone (마이클 잭슨 - 유 아 낫 어론)

by 소이나는 2019. 1. 30.
반응형



Michael Jackson - You Are Not Alone




Michael Joseph Jackson (마이클 잭슨) : 1958년 8월 29일 (미국) - 2009년 6월 25일









Michael Jackson - You Are Not Alone



Another day has gone

I'm still all alone

How could this be

You're not here with me

You never said goodbye

Someone tell me why

Did you have to go

And leave my world so cold


또 하루가 지나갔어요.

난 여전히 혼자에요.

어떻게 이럴 수가 있죠.

당신이 내 곁에 없어요.

안녕이란 말도 하지 않았잖아요.

누군가가 그러더군요.

당신이 왜 내 곁을 떠나야만 했는지.

왜 날 이토록 힘들게 해야 했는지...

 

Everyday I sit and ask myself

How did love slip away

Something whispers in my ear and says

That you are not alone

For I am here with you

Though you're far away

I am here to stay

You are not alone

For I am here with you

Though we're far apart

You're always in my heart

You are not alone


매일 난 앉아서 스스로에게 물었어요.

어떻게 사랑이 그렇게 잊혀질 수 있는지...

그때 무언가 내 귓가에 다가와 속삭였어요.

당신은 혼자가 아니에요.

내가 당신 곁에 있으니까요..

당신이 멀리 떠나 있어도

난 여기에 머물러 있을께요.

당신은 혼자가 아니에요

내가 당신 곁에 있잖아요.

우리가 멀리 떨어져 있어도

당신은 항상 내 맘 속에 있어요.

당신은 혼자가 아니에요.

 

Just the other night

I thought I heard you cry

Asking me to come

And hold you in my arms

I can hear your prayers

Your burdens I will bear

But first I need your hand

Then forever can begin


어느 날 밤이었어요

당신이 울고 있는 걸 들었어요.

내가 돌아오길 간절히 바라면서...

당신을 안아주었죠.

당신의 기도를 들을 수 있어요.

당신의 고통은 내가 짊어질께요.

하지만 우선은 당신의 손이 필요해요.

그래야 영원한 사랑이 시작될 수 있으니까요.

 

whisper three words and I'll come runnin'

And girl you know that I'll be there

I'll be there


딱 세 마디만 말해줘요. 그럼 달려 갈께요.

당신도 알잖아요. 내가 당신 곁으로 달려갈 거라는 걸...

당신 곁으로 달려갈 거라는 걸...

 

You are not alone

For I am here with you

Though you're far away

I am here to stay

you are not alone

For I am here with you

Though we're far apart

You're always in my heart


당신은 혼자가 아니에요.

내가 당신 곁에 있으니까요..

당신이 멀리 떠나 있어도

난 여기에 머물러 있을께요.

당신은 혼자가 아니에요

내가 당신 곁에 있잖아요.

우리가 멀리 떨어져 있어도

당신은 항상 내 맘 속에 있어요

 




가사.txt


반응형

댓글